Google

Jens Gjerløv (medejer af Netordre.dk) har i 2011 taget eksamen og er blevet individuelt certificeret. Netordre.dk afventer p.t. at nå vort omsætningsmål hos Google således at virksomheden som sådan kan kvalificere som Google Advertising Professional.

At få en god placering på google bør nok være langt de fleste virksomheders mål, og samtidig er det også noget af det mest komplicerede at kommunikere opskriften på. Heldigvis. Ellers ville alle jo blot være nr. 1.google-logo

Googles filosofi er enkel, retfærdig og sand: lav en god side,  med masser af gyldigt indhold, som mange andre sider synes er god. Så skal du nok klare dig godt på søgninger på dit område. Det er også Netordre.dk’s råd til dig, men selvfølgelig ved vi noget om hvordan du yderligere kan forbedre dine placeringer, dog skal hjemmearbejdet gøres først: Du skal sørge for 3 ting:

  1. Indhold
  2. Indhold
  3. Indhold

2 former for placeringer:

De “organiske” søgeresultater er de gratis indekseringer som Google har foretaget af dit website. Se mere om placering på organiske resultater her.
Google AdWords er de annoncer du ser i toppen og højre side, og hvori du (kort fortalt) kan opnå en højere placering, jo mere du er villig til at betale når en gæst klikker på din annonce.

 

googleAdWords